21 október 2009

30s Gólyabál Plakát

Szóval, mint említettem, a plakát egy főiskolának a gólyabáljához készült. A rendezvény a Budai Várban lesz, így úgy döntöttem, hogy a háttérnek az lenne a legjobb. A megrendelők a '20-as-'30-as évek gengsztervilágának szellemében kívánják megszervezni a bált, így kikötötték, hogy a plakátnak is ezt a hangulatot kell sugallnia. Úgy érzem, hogy a kép tipográfiája nem lett a legjobb, de azt hiszem ekkora mennyiségű szövegnél nehezebb jót kihozni. A férfi figura kezéből egyébként ki lett vetetve sajnos a gépfegyver, amiatt, hogy ilyen tárgyak nem szerencsés ha szerepelnek egy ilyen jellegű plakáton.

2 megjegyzés:

  1. lehet jobb lett volna, ha megnezel nehany korabeli anyagot :) szerintem tul modern a grafikai kivitelezes...

    VálaszTörlés
  2. semmiképpen sem szerettem volna teljesen korabeli stílusban dolgozni, úgy gondoltam, hogy egy modernebb hangulatba emelek néhány korhű elemet. ettől függetlenül nagyon köszönöm a véleményt! :)

    VálaszTörlés