16 március 2010

Dr Vérdíj

Ugye erőteljesen tombol a minimálplakátok korszaka, ezért, vagy nem ezért, fene tudja, az aktuális grafikai tervezés házimat is ezen a vonalon indítottam el. Igazándiból így első ránézésre távol áll az én firkás, 'mindenhol buta figurákat rajzolok' stílusomtól, de valahogy tudat alatt ezen a szálon kezdtem gondolkodni. A feladat lényege egyébként egy 3 kötetből álló szépirodalmi sorozat első és hátsó borítóinak a megtervezése, ami ugye izgalmas, az meg külön öröm, hogy mi választhatunk írót és könyveket. Philip K. Dick-nél tettem le a voksom, aki nagy kedvencem jópár éve már, és azt hiszem ez a stílus valamelyest illik is az írásai atmoszférájához. A Dr. Vérdíj egyébként egy poszt-apokaliptikus sci-fi-dráma, nekem az írótól az egyik személyes kedvencem. A borító jelenlegi állásáról annyit, hogy még nem végleges, sőt, ez csak egy első irányvonal, ami lehet már néhány óra múlva is 100%-os változáson fog átesni. Amúgy azon gondolkodtam, hogy kiemelek minden egyes műből egy jellegzetes karaktert, és az ő általam elképzeld sziluettje lesz a borító főszereplője. A háttér amúgy egy kb 60 éves papír akrillos kézzel való összetapogatásával és összegyűrésével, majd eláztatásával és megszárításával és egy zöld, áttetsző photoshop-layerrel jött össze.

4 megjegyzés:

  1. hú jó lesz, nem is baj hogy kilengsz a szokásos technikából...a napokban én is találtam egy 60 éves papírt :)

    VálaszTörlés
  2. azt ugye tudod, hogy szepirodalmi muveknek kell boritot csinalni?
    amugy az enyem is hasonlo.

    VálaszTörlés
  3. mármint philip k dick nem éppen szépirodalom...

    VálaszTörlés
  4. ezelőtt a monológ előtt kóláztál?:D

    VálaszTörlés